Analýza vývoje hudebního klubu M klubu ve Vysokém Mýte v období 2008 - 2015 – Martin Bureš
Martin Bureš
Bachelor's thesis
Analýza vývoje hudebního klubu M klubu ve Vysokém Mýte v období 2008 - 2015
Analysis of the development of the music club M klub in Vysoké Mýto in the period 2008-2015
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit analýzu vývoje hudebního klubu M klub v oblasti dramaturgie, marketingu a financování za období 2008-2015. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část pojednává v první pasáži o problematice neziskových organizací, jejich financování a právních formách. Druhá pasáž je věnována marketingové situační analýze, jejímž výstupem je současný …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to develop an analysis of the development of the music club M klub in dramaturgy, marketing and funding for the period 2008-2015. The thesis is divided into two parts , theoretical and practical. The theoretical part deals in the first passage on the issue of non-profit organizations, their funding and legal forms. The second passage is devoted to marketing situational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 12. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54113
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Barbara Hucková
- Reader: Michal Straka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54113
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková