Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení – Michal Šoulák
Michal Šoulák
Bakalářská práce
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
Marketing and advertising in the light and shadow of the theory of hyperreality and aesthetics of disappearance
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaobírá procesem lidského svádění. Ve kterém jde nalézt určitá analogie s marketingovým procesem získávání zákazníka. Cílem práce je vztáhnout zmíněný proces na reklamní komunikaci. Z toho vzniknou doporučení pro exekutivní část marketingu. Teoretická část textu je zaměřena na rozklíčování Baudrillardovi teorie o hyperrealitě, která je demonstrována na sociální síti Instagram …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the process of seduction in which there is a certain analogy with a marketing approach of gaining customers. The main goal of my thesis is to apply previously mentioned process at an advertising communication and through it create references for an executive branch of marketing. In the teoretical part of the text I focused on the Baudrillard´s teory of hyperreality which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
Ernesto Triana Delgado -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Konzumní společnost a konzumní kultura
Hana Blahová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost
Daniel Sýkora -
Konzumerismus a konzumní společnost na kosmetickém trhu
Trang Phuong Nguyen -
Konzumní společnost - trh s oblečením
Tereza Kobrzková -
Umění a konzumní společnost
Petra Kuchařová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík
Název
Vložil
Vloženo
Práva