Využití barev při tvorbě obalů ve FMCG – Bc. Markéta Kratochvílová
Bc. Markéta Kratochvílová
Master's thesis
Využití barev při tvorbě obalů ve FMCG
Exploiting Colours in FMCG Packaging
Anotácia:
Práce se zaměřuje na problematiku využití barev při tvorbě funkčních a prodejně úspěšných obalů u rychloobrátkového zboží, zejména nápojů a potravin. Pozornost je soustředěna na psychologické aspekty ovlivňující jejich úspěšnost, tj. pozitivní přijímání spotřebiteli a spontánní upřednostnění výběru před konkurenčním výrobkem. Práce prokazuje, že nedodržení vžitých principů psychologie barev při tvorbě …viacAbstract:
I would like to focus my paper on the problems associated with the use of colours in production of packaging for FMCG, namely perishable dairy products, meat products and personal care products. I am interested in the psychological aspects of the selection process. Colours may substantially influence the consumers behaviour, hence to help the sales. I would like to prove that ignoring those archetypal …viacKľúčové slová
Reklama historie reklamy vědecká reklama marketing barva obal spotřebitel zboží rychloobrátkové zboží behaviorismus kognitivní psychologie konkurence cena design prodej. Advertising advertising history colour package consumer FMCG fast moving consumer goods behaviourism cognitive psychology motivation for purchase competition price sale.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w5yle/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Fast-Moving Consumer Goods Management
Neha Ravindra Bhatt -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
Motivation for purchase of luxury goods: The case of the Czech Republic and Armenia
Naděžda Galustjan -
Podpora prodeje a osobní prodej kosmetické firmy Avon
Pavla Sulanská -
Design reklamy z pohledu neuromarketingu
Natálie Machová -
Etická stránka reklamy
Ivana Vyšohlídová -
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Aneta Strnadová -
Reklama na sociálních sítích
Dmytro Syrvatka