Jan Dvořák

Bakalářská práce

Komunikační kampaň

Communication campaign
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Komunikační kampaň“ je propagace doktorského studia na Katedře podnikového hospodářství, která spadá pod Ekonomicko-správní fakultu Masarykovy univerzity. První část se zabývá popisem marketingové komunikace a sestavením marketingového plánu. Ve druhé části charakterizuji vlastnosti marketingového výzkumu. V poslední části je vyhodnocení provedeného výzkumu a sestavení návrhu …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis “Communication campaign” is the promotion of Ph.D. studies at the Department of Business management, which is a part of the Faculty of Economics and Administration of Masaryk university. The first part deals with description of marketing communication and creation of marketing plan. In the second part, characteristics of marketing research are mentioned. In the last …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Martin Cenek
  • Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta