Ing. Dominika Spáčilová
Bachelor's thesis
Nastavení PPC kampaně pro e-shop
Setting up of PPC Campaign for E-shop
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá PPC reklamou jako jedním z nástrojů digitální marketingové komunikace. Konkrétně je práce zaměřena na nastavení PPC kampaně pro e-shop společnosti Šijeme srdcem s. r. o. V teoretické části práce je objasňován pojem digitální marketing obecně. Následně je tato část orientovaná na vysvětlení a popsání PPC systémů a dále představuje kroky nastavení PPC kampaní. Tato část zahrnuje …moreAbstract:
This bachelor thesis is deal with PPC advertising as a part of digital marketing communication. The thesis is specially focused on setting of PPC campaign for the e-shop of the company Šijeme srdcem s. r. o. In the theoretical part of the bachelor thesis is firstly generally defined the term digital marketing. Secondly is this part concentrated on explanation and description of PPC systems and introduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Spáčilová, Dominika. Nastavení PPC kampaně pro e-shop. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Analysis of Google Analytics usage in a particular business
Vladimir Badashkhanov -
Digitální marketing pro zákazníky z SME segmentu
Jakub Škápík -
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Eliška Sedláčková -
Using Data Storytelling and Analytics to Drive Improvement in Business Operations
Evalencia Anyamesem -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Využitie reklamných nástrojov Google Ads v malom podniku
Juliana Bolgárová