Nastavení PPC kampaně pro e-shop – Ing. Dominika Spáčilová
Ing. Dominika Spáčilová
Bakalářská práce
Nastavení PPC kampaně pro e-shop
Setting up of PPC Campaign for E-shop
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá PPC reklamou jako jedním z nástrojů digitální marketingové komunikace. Konkrétně je práce zaměřena na nastavení PPC kampaně pro e-shop společnosti Šijeme srdcem s. r. o. V teoretické části práce je objasňován pojem digitální marketing obecně. Následně je tato část orientovaná na vysvětlení a popsání PPC systémů a dále představuje kroky nastavení PPC kampaní. Tato část zahrnuje …víceAbstract:
This bachelor thesis is deal with PPC advertising as a part of digital marketing communication. The thesis is specially focused on setting of PPC campaign for the e-shop of the company Šijeme srdcem s. r. o. In the theoretical part of the bachelor thesis is firstly generally defined the term digital marketing. Secondly is this part concentrated on explanation and description of PPC systems and introduction …víceKlíčová slova
digitální marketing PPC Sklik Google Ads Google Analytics klíčová slova konverze e-shop
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Spáčilová, Dominika. Nastavení PPC kampaně pro e-shop. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Analysis of Google Analytics usage in a particular business
Vladimir Badashkhanov -
Digitální marketing pro zákazníky z SME segmentu
Jakub Škápík -
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Eliška Sedláčková -
Using Data Storytelling and Analytics to Drive Improvement in Business Operations
Evalencia Anyamesem -
Uplatnění nástrojů Google Analytics pro optimalizaci webových stránek
Petr Zbranek -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák