Duc Hoang Do

Bachelor's thesis

Marketingová analýza uvedení nového produktu na trh - případová studie Bento boxy

Marketing analysis of a new product launch: Bento boxes case study
Anotácia:
Cílem této práce je marketingová analýza uvedení nového produktu na trh-bento boxy. Pro tuto případovou studii je definováno marketingové prostředí, které se skládá z mikroprostředí, makroprostředí a vnitřního prostředí firmy. Dále se teoretická část zabývá STP (segmentace, targeting, positioning). V neposlední řadě jsou také vysvětleny pojmy cross-marketing a cross-selling. V praktické části je provedena …viac
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to carry out a marketing analysis of a new product launch: bento boxes. In the theoretical part, there is defined the meaning of micro-environment, macro-environment and internal company environment. The theory then moves to STP (segmentation, targeting, positioning). Last but not least, the terms cross-marketing and cross-selling are explained. In the practical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
  • Vedúci: Martin Machek
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57581