Martin Zelený

Diplomová práce

Marketingová komunikace České filharmonie

Marketing communication of Czech Philharmonic
Anotace:
Práce je v širším slova smyslu zaměřena na marketingové komunikace předního českého symfonického tělesa Česká filharmonie, p. o. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit vývoj marketingové komunikace orchestru především od počátku 21. století do současnosti. V první části představuji pojem marketingová komunikace a její umístění v marketingovém mixu. Podrobněji rozebírám jednotlivé prvky komunikačního …více
Abstract:
The thesis is by full extension aimed at the marketing communication of the Czech Phil-harmonic, the leading Czech orchestra. The goal is to analyse and to evaluate the marketing communication development in the orchestra, especially from the beginning of the 21st century to nowadays. The first part of the thesis introduces the marketing communication as a component of the marketing mix. Following …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2014
  • Vedoucí: František Drozen
  • Oponent: Andrea Rysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39476