Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj – Bc. Miroslava SALAJKOVÁ
Bc. Miroslava SALAJKOVÁ
Master's thesis
Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj
Advertisment as one of the instruments for generating over-consumption and permanently tenable development
Abstract:
Předložená práce sumarizuje nejprve teoretická východiska, vztažená k problematice dopadů lidské činnosti na životní prostředí. Autorka upozorňuje na negativní vliv reklamy na spotřební chování jednotlivců i společnosti. V analytické části zjišťuje, zda česká legislativa dostatečně podporuje alternativy v dopravě, dále předkládá její ekonomické výhody a ekologické přínosy. Formou případové studie z …moreAbstract:
Firstly, this thesis sums up theoretical resources which have something in common with the problems of human activities having effect on environment. The autor focuses on the negative influence of advertising on the bahaviour of individuals as well as the whole society. In the analytic part she investigates if the czech legal system supports the alternatives in transport enough as well as she evidences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10627
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SALAJKOVÁ, Miroslava. \textit{Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/8s4jjy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SALAJKOVÁ, Miroslava. Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj . Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2019
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Trvale udržitelný rozvoj litovelského regionu. Rozvoj kompetencí žáků gymnázií.
Daniel Bačovský -
Trvale udržitelný rozvoj v učebnicích ekonomiky pro střední školy
Alena Svobodová -
Energetika a její vliv na trvale udržitelný rozvoj s důrazem na environmentální pilíř
Stanislav Šebek -
Trvale udržitelný rozvoj měst/míst versus overturismus
Sára Bouzková -
Trvale udržitelný rozvoj městské mobility
Lukáš Kulhánek -
Trvale udržitelný rozvoj cestovního ruchu - míra turistické iritace v Třebíči
Dominika Rotterová -
Kroky nezbytné pro trvale udržitelný rozvoj společnosti IKEA
Filip Halman -
Trvale udržitelný rozvoj venkovského regionu na příkladu SO ORP Frenštát pod Radhoštěm
Lucie Holubová