Návrh nové generace produktu na trh – Bc. Veronika Pustówka
Bc. Veronika Pustówka
Diplomová práce
Návrh nové generace produktu na trh
Design of a new generation product for the market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na inovace, které se mohou objevit u nové generace produktu vybrané společnosti Optoma Corporation. Cílem práce je na základě analýzy minulých generací produktu navrhnout novou generaci, kterou může firma uvést na trh. První část diplomové práce je věnována teoretickým východiskům, kde jsou podrobněji popsány témata marketingového mixu, životního cyklu produktu, produktové …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on innovations that can appear in the new generation of the product of the selected company Optoma Corporation. The goal of the work is to design a new generation based on the analysis of past generations of the product, which the company can introduce to the market. The first part of the thesis is devoted to the theoretical starting points, where the topics of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/s9y4w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Roman Ochodek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie uvedení nové generace SW na trh
Zdeněk Voda -
Uvedení Fabie nové generace na trh Velké Británie
Josef Frátrik -
Analýza patogenních genetických variant u dětí s mentálními retardacemi pomocí metod komparativní genomové hybridizace na mikročipech (array-CGH) a sekvenování "nové generace" (NGS)
Markéta Wayhelová -
Aplikace sekvenování nové generace pro fylogenetickou analýzu bakteriálních genomů a metagenomiku
Vojtěch Kovařovic -
Aplikace metod NGS (sekvenování nové generace) ve forenzní analýze biologického materiálu
Lenka Bubnová -
Agilní projektové řízení při zavedení nové generace internetu na českém trhu
Jakub Řežábek -
Zavádění produktu na trh a Marketing Development vybraného produktu
Štěpán Cvekl -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Michal Lanc