Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele – Anna Žišková
Anna Žišková
Bakalářská práce
Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele
Personal Branding Strategy for Aspiring Entrepreneurs
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na identifikaci a analýzu efektivních strategií budování osobní značky pro začínající podnikatele v digitálním prostředí. V dnešní konkurenční době se osobní značka stává klíčovým faktorem pro úspěch nejen ve světě podnikání, ale i v osobním rozvoji. Prostřednictvím kvalitativního výzkumu, zahrnujícího rozhovory s deseti podnikateli z různých oborů, tato studie analyzuje …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on identifying and analyzing effective strategies for building a personal brand for aspiring entrepreneurs in the digital environment. In today's competitive era, personal branding becomes a key factor for success not only in the business world but also in personal development. Through qualitative research, including interviews with ten entrepreneurs from various fields …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Žišková, Anna. Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Sociální sítě v online marketingu
Simona Pijanová -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada