Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele – Anna Žišková
Anna Žišková
Bachelor's thesis
Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele
Personal Branding Strategy for Aspiring Entrepreneurs
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na identifikaci a analýzu efektivních strategií budování osobní značky pro začínající podnikatele v digitálním prostředí. V dnešní konkurenční době se osobní značka stává klíčovým faktorem pro úspěch nejen ve světě podnikání, ale i v osobním rozvoji. Prostřednictvím kvalitativního výzkumu, zahrnujícího rozhovory s deseti podnikateli z různých oborů, tato studie analyzuje …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on identifying and analyzing effective strategies for building a personal brand for aspiring entrepreneurs in the digital environment. In today's competitive era, personal branding becomes a key factor for success not only in the business world but also in personal development. Through qualitative research, including interviews with ten entrepreneurs from various fields …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽIŠKOVÁ, Anna. \textit{Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/8s4vi1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Žišková, Anna. Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Sociální sítě v online marketingu
Simona Pijanová -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada