Bc. Martin Adámek
Master's thesis
Specifika marketingu nadací
Specifics of marketing foundations
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na téma Specifika marketingu nadací a má hlavní tři části: teoretickou, analytickou a návrhovou. První část vysvětluje pojmy marketing, sociální marketing a neziskové organizace. Druhá část představuje vybrané firemní nadace a jejich aktivity a zobrazuje výsledky dosažené průzkumem. Třetí část shrnuje a vyhodnocuje výsledky získané průzkumem, navrhuje možná řešení zlepšení …viacAbstract:
The thesis focuses on the topic of marketing specifics of foundations and has three main parts: theoretical, analytical and findings and results. The first part explains the concepts of marketing, social marketing, and nonprofit organizations. The second part presents selected corporate foundations and their activities, and displays the results achieved by the survey. The third part summarizes and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12334/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2016
- Vedúci: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Analýza propagační komunikace vybrané neziskové organizace
Tereza Košatová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Specifika a prostředky sociálního marketingu
Beata Jarcovjáková -
Specifika managementu a marketingu sportovních akcí u osob s postižením
Pavel Stehlík -
Specifika marketigu neziskové organizace
Eva Slobodníková -
Analýza a návrh zlepšení marketingové komunikace neziskové organizace Kroky Dobra z. s.
Alina Primakova -
Specifika komunikační strategie pro environmentální podnikání a neziskové organizace
Karolína Ševčíková