Marketing vybraného portálu pro cestovatele – Bc. Renata Seidlerová
Bc. Renata Seidlerová
Diplomová práce
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Marketing of the selected portal for travelers
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá oblastmi strategického a online marketingu. Problematika výše zmíněných oblastí je aplikována na vybranou společnost podnikající v segmentu cestovního ruchu. Cílem práce je příprava marketingové strategie vybrané společnosti a taktéž příprava webového portálu a souvisejících online marketingových aktivit. Výstupem práce bude vytvořená marketingová strategie reflektující …víceAbstract:
This thesis is focused on strategic and the online marketing. The field listed above is applied on the company worked running bussines in the segment of travel industry. The goal of the thesis is preparation of a marketing strategy of the choosen company, preparation of the web portal and linked online marketing activities. Outcome of the thesis will be the complex marketing strategy which is reflecting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t2o7a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová