Marketing vybraného portálu pro cestovatele – Bc. Renata Seidlerová
Bc. Renata Seidlerová
Master's thesis
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Marketing of the selected portal for travelers
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá oblastmi strategického a online marketingu. Problematika výše zmíněných oblastí je aplikována na vybranou společnost podnikající v segmentu cestovního ruchu. Cílem práce je příprava marketingové strategie vybrané společnosti a taktéž příprava webového portálu a souvisejících online marketingových aktivit. Výstupem práce bude vytvořená marketingová strategie reflektující …moreAbstract:
This thesis is focused on strategic and the online marketing. The field listed above is applied on the company worked running bussines in the segment of travel industry. The goal of the thesis is preparation of a marketing strategy of the choosen company, preparation of the web portal and linked online marketing activities. Outcome of the thesis will be the complex marketing strategy which is reflecting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t2o7a/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová