Bc. Markéta Novotná

Diplomová práce

Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku

Building a global brand using the of product IMC in the selected company
Anotace:
Cílem předložené práce je základní identifikace a stanovení positioningu obchodní značky vybrané firmy. Využitím nástrojů integrované marketingové komunikace jsou popsány jednotlivé dílčí segmenty rozvíjení hodnot obchodní značky. Nestandardní formou udržování produktové výjimečnosti popisované obchodní značky je využívání masivního oslovení veřejnosti projektem z oblasti bezpečnosti a plynulosti silničního …více
Abstract:
As a target of submitted work is an essential identification and positioning of selected brand name specification. The singular particular segments of the brand name value development are described using the integrated marketing communication tools. Making use of a massive addressing the public by a project from traffic safety and flow is an irregular form of production excepcionality kept of a described …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní