Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku – Bc. Markéta Novotná
Bc. Markéta Novotná
Diplomová práce
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
Building a global brand using the of product IMC in the selected company
Anotace:
Cílem předložené práce je základní identifikace a stanovení positioningu obchodní značky vybrané firmy. Využitím nástrojů integrované marketingové komunikace jsou popsány jednotlivé dílčí segmenty rozvíjení hodnot obchodní značky. Nestandardní formou udržování produktové výjimečnosti popisované obchodní značky je využívání masivního oslovení veřejnosti projektem z oblasti bezpečnosti a plynulosti silničního …víceAbstract:
As a target of submitted work is an essential identification and positioning of selected brand name specification. The singular particular segments of the brand name value development are described using the integrated marketing communication tools. Making use of a massive addressing the public by a project from traffic safety and flow is an irregular form of production excepcionality kept of a described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u7eyp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje a přístupy pro studium osudu a biodostupnosti pesticidů v půdě a souvisejících složkách životního prostředí
Marek Šudoma -
Spolupráce jako nástroj pedagoga a kurátora pro děti a mládež z hlediska moderní a postmoderní perspektivy
Michal Pléha -
Aplikace geoinformačních systémů a dálkového průzkumu Země jako nástroje studia, ochrany a udržitelného managementu v lesnictví a krajinářství
Marie Balková -
Azylová a migrační politika v České republice a její dopady na Moravskoslezský kraj
Andrea Bukorová -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková