Marketingové strategie luxusních módních domů – Ivana Joštová
Ivana Joštová
Bakalářská práce
Marketingové strategie luxusních módních domů
Marketing strategies of luxury fashion brands
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi značek Louis Vuitton, Burberry a Hermés. Hlavním cílem této práce je zjistit, čím se komunikační strategie vybraných luxusních značek liší od sebe navzájem a dále na koho značky cílí a to vše v rámci České republiky. Na základě těchto zjištěných informací jsou shrnuty podobné a rozdílné znaky a navrženy případné kroky ke zlepšení komunikace …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategies of brands Louis Vuitton, Burberry and Hermes. The main aim of this thesis is to find out what the communication strategy of selected luxury brands differs from each other within the Czech Republic and who is their target customers. Based on these findings, similar and different features are summarized and possible steps are proposed to improve brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75937
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75937
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak -
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
Denisa Kalakajová -
Marketing Strategies in the Luxury Industry
Melissa Lee-Palis