Ivana Joštová

Bakalářská práce

Marketingové strategie luxusních módních domů

Marketing strategies of luxury fashion brands
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi značek Louis Vuitton, Burberry a Hermés. Hlavním cílem této práce je zjistit, čím se komunikační strategie vybraných luxusních značek liší od sebe navzájem a dále na koho značky cílí a to vše v rámci České republiky. Na základě těchto zjištěných informací jsou shrnuty podobné a rozdílné znaky a navrženy případné kroky ke zlepšení komunikace …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategies of brands Louis Vuitton, Burberry and Hermes. The main aim of this thesis is to find out what the communication strategy of selected luxury brands differs from each other within the Czech Republic and who is their target customers. Based on these findings, similar and different features are summarized and possible steps are proposed to improve brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75937

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu