Tereza Rejchrtová

Master's thesis

Analyzing the Impact of Social Media Influencers Across Different Product Categories

Analýza vlivu sociálních médií a influencerů napříč různými kategoriemi produktů
Anotácia:
Tato studie zkoumá roli influencerů na sociálních sítích ve formování spotřebitelského chování a rozhodování o nákupu napříč různými kategoriemi produktů, jako jsou móda, technologie a zdravotní doplňky. Zaměřuje se především na pochopení toho, jak zákazník vnímá marketingovou kampaň založenou na influencerech. Klíčové atributy jako důvěryhodnost a atraktivita influencera, sladění produktu s celkovými …viac
Abstract:
This research explores the role of social media influencers in shaping consumer perceptions and purchase decisions across diverse product categories, such as fashion, technology, and health supplemets industries. The focus is primarily on understanding how a customer perceives marketing campaign based on influencers. Key attributes like the credibility and attractiveness of the influencer, the alignment …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
  • Vedúci: Marek Hudík
  • Oponent: Andrea Sáenz de Viteri Vázquez

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93668