Analyzing the Impact of Social Media Influencers Across Different Product Categories – Tereza Rejchrtová
Tereza Rejchrtová
Master's thesis
Analyzing the Impact of Social Media Influencers Across Different Product Categories
Analýza vlivu sociálních médií a influencerů napříč různými kategoriemi produktů
Anotácia:
Tato studie zkoumá roli influencerů na sociálních sítích ve formování spotřebitelského chování a rozhodování o nákupu napříč různými kategoriemi produktů, jako jsou móda, technologie a zdravotní doplňky. Zaměřuje se především na pochopení toho, jak zákazník vnímá marketingovou kampaň založenou na influencerech. Klíčové atributy jako důvěryhodnost a atraktivita influencera, sladění produktu s celkovými …viacAbstract:
This research explores the role of social media influencers in shaping consumer perceptions and purchase decisions across diverse product categories, such as fashion, technology, and health supplemets industries. The focus is primarily on understanding how a customer perceives marketing campaign based on influencers. Key attributes like the credibility and attractiveness of the influencer, the alignment …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93668
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedúci: Marek Hudík
- Oponent: Andrea Sáenz de Viteri Vázquez
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93668
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Petra Sudolská -
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Adéla Štanderová -
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Nela KLÍMOVÁ