Technologické možnosti výroby klaretu - historie a současnost – Anna Fráňová
Anna Fráňová
Bakalářská práce
Technologické možnosti výroby klaretu - historie a současnost
Technological methods of claret production - historical and modern
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá technologickými možnostmi výroby klaretu, historií i současnou výrobou těchto vín. Literární přehled se v první kapitole zabývá definicí pojmu a souhrnem všech jeho významů. Kapitola druhá se zaměřuje na technologické možnosti výroby klaret vín a v třetí kapitola pojednává o odrůdách, které jsou pro výrobu klaretů vhodné. Součástí práce je i praktický pokus výroby, který …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the technological methods of claret production, its history and the current production of these wines. The literary overview in the first chapter deals with the definition of the term and a summary of all its meanings. The second chapter focuses on the technological methods of the production of clarets and the third chapter deals with grape varieties that are suitable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kamil Prokeš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Zahradnická fakultaMendelova univerzita v Brně
Zahradnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Zahradnické inženýrství / Vinohradnictví a vinařství
Práce na příbuzné téma
-
Antiradikálová aktivita kvercetinu a jeho glykosidů v biologickém systému
Denisa GERHARDOVÁ -
Studium antiradikálové aktivity fenolových kyselin a jejich vlivu na redoxní stav železa a mědi
Kateřina Chvátalová -
Katalytická aktivita nanočástic zlata
Jan STEHLÍK -
Vliv vhodné redukční diety a pohybové aktivity u obézních žen v období menopauzy na tkáňové složení těla
Monika Hanáková -
Brand analysis of Barefoot Wine
Valerie Cibulková -
Wine and Wine Production from the Marketing Point of View
Anna Malakhova -
Communication strategies for selling wine on–line
Tomáš Pelikán -
Víno a párovanie vína s jedlom
Jakub Košút
Název
Vložil
Vloženo
Práva