Vyhodnocení spolupráce developerské firmy a reklamní a marketingové agentury – Bc. Martina Kovalová
Bc. Martina Kovalová
Master's thesis
Vyhodnocení spolupráce developerské firmy a reklamní a marketingové agentury
Evaluation of cooperation of development company and advertising and marketing agency
Abstract:
Diplomová práce je věnována problematice komunikace developerských společností a dále jejich spolupráci s reklamní a marketingovou agenturou. Má za cíl představit využití marketingové komunikace v prezentaci developerských projektů, objasnit využití komunikačního mixu a jeho efektivnosti v komunikaci developerů a zjistit, jaký přínos může mít pro developera spolupráce s reklamní a marketingovou agenturou …moreAbstract:
The thesis is devoted to matters of communication in development companies and their cooperation with an advertising and marketing agency. It aims to introduce the use of marketing communication in the presentation of development projects, illustrating the use of communication mix and its effectiveness in developer’s communications and find out what contribution can working with an advertising and …moreKeywords
Anketa Budování značky Developer Developerský projekt Internet Kampaň Klient Komunikační mix Kreativní koncept Marketingová komunikace Marketingový mix Marketingový průzkum Média Nové bydlení Nové trendy PR Reklamní a marketingová agentura Rezidenční bydlení Segmentace Sociologické šetření Strategie Výkonnostní marketing
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/i9vwl/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada
Ivanna ZAJACOVÁ -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Milan Paták -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli
Tomáš BUČINA -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení: The Harp by the River))
Jan Doležil -
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Marketingová komunikace ochrany přírody České republiky
Marie Neubauerová -
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
Damián Sosna