Iva Krůtová

Master's thesis

Humor a vtip v reklamě

Humour in Advertising
Abstract:
Práce se zabývá problematikou využití humoru v reklamě. V teoretické části mapuje současnou situaci využití humorných reklam, sleduje historii, formy ale i právní stránku reklamy obecně. Podrobněji rozebírá problematiku erotiky, hudby a osobnosti v reklamě, ale také guerilla marketing, sociální reklamu a lidovou tvořivost. Hlavní důraz je však kladen na praktickou část práce, která popisuje marketingovou …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2007
  • Supervisor: Marcela Bursíková
  • Reader: Lenka Kohlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2483