Iva Krůtová
Diplomová práce
Humor a vtip v reklamě
Humour in Advertising
Anotace:
Práce se zabývá problematikou využití humoru v reklamě. V teoretické části mapuje současnou situaci využití humorných reklam, sleduje historii, formy ale i právní stránku reklamy obecně. Podrobněji rozebírá problematiku erotiky, hudby a osobnosti v reklamě, ale také guerilla marketing, sociální reklamu a lidovou tvořivost. Hlavní důraz je však kladen na praktickou část práce, která popisuje marketingovou …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2483
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
- Vedoucí: Marcela Bursíková
- Oponent: Lenka Kohlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2483
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová analýza vybraných čítanek pro 9. ročník ZŠ
Eliška Michalcová -
Obsahová analýza tématu cestovní ruch v českých médiích - televize, rozhlas, deníky a týdeníky
Adéla Petránková -
Obsahová strategie firmy Cesty od Zuzky
Zuzana Zvěřová -
Obsahová strategie obchodu MaJa Petshop
Jitka CHEJNOVÁ -
Obsahová analýza webových stránek a hlasová syntéza
Radek HIESS -
Obsahová a strukturální analýza českých učebnic dějepisu
Martina Musilová -
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone)
Veronika PUKÁČOVÁ -
Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení
Petr Krygel