Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů – Šárka DVOŘÁKOVÁ
Šárka DVOŘÁKOVÁ
Master's thesis
Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů
Content Analysis of Automobile Manufacturers' Advertising Strategies
Anotácia:
Tato diplomová práce si klade za cíl popsat, na vzorku deseti televizních reklam, jaké deklarované a skryté obsahy výrobci automobilů umisťují do těchto reklamních sdělení a jaké emoce nebo chování se tím snaží u spotřebitelů vyvolat. V části teoretické se zabývá problematikou marketingových strategií, využití psychologie v oblasti marketingu, televizní reklamou, zákony upravujícími televizní reklamu …viacAbstract:
This diploma thesis aims to describe, using a sample of ten TV commercials, what contents (pronounced and hidden) are being shown by the automobile manufacturers in their car commercials. It also aims to explain what emotions or behavioural responses are these contents meant to provoke. The theoretical part contains chapters about marketing strategies, the different uses of psychology within marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2014
Zverejniť od: 26. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Matúš Šucha, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁKOVÁ, Šárka. \textit{Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů} [online]. Olomouc, 2014 [cit. 2023-05-30]. Dostupné z: https://theses.cz/id/8tltfo/. Diplomová práca. Univerzita Palackého v Olomouci, Philosophical Faculty. Vedoucí práce PhDr. Matúš Šucha, Ph.D.
Jak správně citovat práci
DVOŘÁKOVÁ, Šárka. Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 3. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Televizní reklama v automobilovém průmyslu
Ludmila Zelená -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu a product placement
Barbora Krakešová -
Skrytá reklama a product placement v českých mediích
Šárka Růžičková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková -
Product placement ve videohrách
Jakub LACHMAN -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
Eliška Filípková