Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok – Bc. Kateřina Luxová
Bc. Kateřina Luxová
Master's thesis
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Proposal of marketing communication strategy for TikTok of the Moravian Gallery in Brno
Abstract:
Magisterská diplomová práce se zabývá současnými marketingovými komunikačními trendy a strategiemi platformy TikTok, a to v souvislosti s Moravskou galerií. Veřejná kulturní instituce má za cíl zaměřit se v rámci své komunikační strategie na efektivní oslovení mladého publika, respektive tzv. generace Z. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje obecnému pojetí online marketingu a …moreAbstract:
The master's thesis deals with current marketing communication trends and strategies of the TikTok platform in the context of the Moravian Gallery. The public cultural institution aims to focus its communication strategy on effectively reaching a young audience, or the so-called Generation Z. The work is divided into two parts. The theoretical part is devoted to the general concept of online marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/m7j3v/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2023
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUXOVÁ, Kateřina. \textit{Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2022. Available from: https://theses.cz/id/8twr3t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Culture Management / Culture Management
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Alexandra Mušáková -
Marketingová a komunikační strategie kulturní instituce
Daria Abashkova -
Marketingová a komunikační strategie vybrané kulturní instituce
Pavla Rebeková -
Návrh komunikační strategie pro kulturní centrum Stadion
Tereza Javorská -
Komunikační strategie příspěvkové organizace
Ondřej Rečka -
Vizuální identita a komunikační strategie pro síť regionálních kulturních institucí
Samuel Preisler -
Institut Umění – komunikační strategie v oblasti kulturní politiky
Tereza Kopecká -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová