Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok – Bc. Kateřina Luxová
Bc. Kateřina Luxová
Diplomová práce
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Proposal of marketing communication strategy for TikTok of the Moravian Gallery in Brno
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá současnými marketingovými komunikačními trendy a strategiemi platformy TikTok, a to v souvislosti s Moravskou galerií. Veřejná kulturní instituce má za cíl zaměřit se v rámci své komunikační strategie na efektivní oslovení mladého publika, respektive tzv. generace Z. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje obecnému pojetí online marketingu a …víceAbstract:
The master's thesis deals with current marketing communication trends and strategies of the TikTok platform in the context of the Moravian Gallery. The public cultural institution aims to focus its communication strategy on effectively reaching a young audience, or the so-called Generation Z. The work is divided into two parts. The theoretical part is devoted to the general concept of online marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m7j3v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUXOVÁ, Kateřina. \textit{Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/8twr3t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Alexandra Mušáková -
Marketingová a komunikační strategie kulturní instituce
Daria Abashkova -
Marketingová a komunikační strategie vybrané kulturní instituce
Pavla Rebeková -
Návrh komunikační strategie pro kulturní centrum Stadion
Tereza Javorská -
Komunikační strategie příspěvkové organizace
Ondřej Rečka -
Vizuální identita a komunikační strategie pro síť regionálních kulturních institucí
Samuel Preisler -
Institut Umění – komunikační strategie v oblasti kulturní politiky
Tereza Kopecká -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová