Vliv storytellingu na rozhodování účastníků cestovního ruchu – Tomáš Kraus
Tomáš Kraus
Diplomová práce
Vliv storytellingu na rozhodování účastníků cestovního ruchu
The influence of storytelling on the decision-making of participants in the travel industry
Anotace:
Marketéři dnešní doby se potýkají s problémem, jak v množství informací a reklamních sděleních zaujmout potenciální zákazníky. Obsahový marketing a přesněji jeho forma zaměřující se na vyprávění příběhů, tedy storytelling je jednou z metod, která by v řešení tohoto problému mohla pomoci. V práci jsou obsaženy teoretická východiska, podle kterých má storytelling pozitivní vliv na chování spotřebitele …víceAbstract:
Marketers of today face the challenge of capturing the attention of potential customers amidst the abundance of information and advertising messages. Content marketing, specifically its form focusing on storytelling, is one of the methods that could help address this issue. The work includes theoretical foundations indicating that storytelling has a positive impact on consumer behavior. The aim of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90967
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Pavel Černý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90967
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová