Tomáš Kraus

Diplomová práce

Vliv storytellingu na rozhodování účastníků cestovního ruchu

The influence of storytelling on the decision-making of participants in the travel industry
Anotace:
Marketéři dnešní doby se potýkají s problémem, jak v množství informací a reklamních sděleních zaujmout potenciální zákazníky. Obsahový marketing a přesněji jeho forma zaměřující se na vyprávění příběhů, tedy storytelling je jednou z metod, která by v řešení tohoto problému mohla pomoci. V práci jsou obsaženy teoretická východiska, podle kterých má storytelling pozitivní vliv na chování spotřebitele …více
Abstract:
Marketers of today face the challenge of capturing the attention of potential customers amidst the abundance of information and advertising messages. Content marketing, specifically its form focusing on storytelling, is one of the methods that could help address this issue. The work includes theoretical foundations indicating that storytelling has a positive impact on consumer behavior. The aim of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Pavel Černý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90967