Hudba jako výraz životního stylu ve Velké Británii v šedesátých letech 20. století. Příspěvek k evropské konzumní společnosti po roce 1945 – Petra Vlčková
Petra Vlčková
Master's thesis
Hudba jako výraz životního stylu ve Velké Británii v šedesátých letech 20. století. Příspěvek k evropské konzumní společnosti po roce 1945
Music as an Expression of the Lifestyle in the UK in 1960s. Contribution to the European Consumer Society after 1945.
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá britskou hudební scénu ve Velké Británii v 60. letech 20. století, která tehdy patřila k jednomu z hlavních projevů konzumu a ovlivnila chování většiny mladých lidí. Cílem práce je zjistit, jak se britská hudba 60. let vyvíjela, čím byla charakteristická, jakou roli hrála v rozvoji konzumní společnosti a především jakým způsobem ovlivnili zpěváci a hudební skupiny Velké …moreAbstract:
This thesis focuses on the British music scene in the 1960s. Popular music was one of the main manifestations of consumerism and influenced the behavior of most young people. The aim of the thesis is to explain the extent in which popular music played a role in the establishment of a consumer society and, above all, the impact caused by interpreters and music groups on the lifestyle of their listeners …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33431
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2012
- Supervisor: Radek Soběhart
- Reader: Irena Kozmanová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VLČKOVÁ, Petra. \textit{Hudba jako výraz životního stylu ve Velké Británii v~šedesátých letech 20. století. Příspěvek k~evropské konzumní společnosti po roce 1945}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2010. Available from: https://theses.cz/id/8u1ti0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33431
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářské a politické dějiny
Theses on a related topic
-
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
Ernesto Triana Delgado -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Konzumní společnost a konzumní kultura
Hana Blahová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost
Daniel Sýkora -
Konzumerismus a konzumní společnost na kosmetickém trhu
Trang Phuong Nguyen -
Konzumní společnost - trh s oblečením
Tereza Kobrzková -
Umění a konzumní společnost
Petra Kuchařová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík