Návrh komunikační kampaně a její implementace – Bc. Lukáš Štecák
Bc. Lukáš Štecák
Diplomová práce
Návrh komunikační kampaně a její implementace
Communication campaign proposal and implementation
Abstract:
The objective of this diploma thesis is to give an overview of „Communication campaign proposal and implementation“. The introduction first evaluates the term „marketing communication“ and its meaning, and also explains the aim of the diploma thesis and the hypothesis within. The first chapter is focused on the process of marketing communication and the models of communication used therein. The second …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce je „Návrh komunikačnej kampane a jej implementácia.“ V Úvode načrtávame pojem „marketingová komunikácia“ a jej význam, približujeme si ciele diplomovej práce a predstavujeme hypotézy. V prvej kapitole je bližšie špecifikovaný proces marketingovej komunikácie a jej modely. V druhej kapitole sú opísané vybrané nové trendy v spôsobe komunikácie so zákazníkmi. V tretej kapitole …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/al086/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii
Iveta Slavíková -
Návrh komunikační kampaně
Martina Kabáčová -
Soupeření s giganty. Marketingový plán - kampaň pro novou restauraci
Dieu Huong Nguyenová -
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Daša Pirková