Bc. Lukáš Štecák

Diplomová práce

Návrh komunikační kampaně a její implementace

Communication campaign proposal and implementation
Abstract:
The objective of this diploma thesis is to give an overview of „Communication campaign proposal and implementation“. The introduction first evaluates the term „marketing communication“ and its meaning, and also explains the aim of the diploma thesis and the hypothesis within. The first chapter is focused on the process of marketing communication and the models of communication used therein. The second …více
Abstract:
Predmetom diplomovej práce je „Návrh komunikačnej kampane a jej implementácia.“ V Úvode načrtávame pojem „marketingová komunikácia“ a jej význam, približujeme si ciele diplomovej práce a predstavujeme hypotézy. V prvej kapitole je bližšie špecifikovaný proces marketingovej komunikácie a jej modely. V druhej kapitole sú opísané vybrané nové trendy v spôsobe komunikácie so zákazníkmi. V tretej kapitole …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta