Analýza přínosu atraktivit firmy Plzeňský Prazdroj a.s. k rozvoji cestovního ruchu ve vybraných krajích ČR – Jana Kočková
Jana Kočková
Master's thesis
Analýza přínosu atraktivit firmy Plzeňský Prazdroj a.s. k rozvoji cestovního ruchu ve vybraných krajích ČR
Analysis of contribution of Plzeňský Prazdroj attractions to the development of tourism in three regions in the Czech republic
Anotácia:
Teoretická část práce se věnuje obecně cestovnímu ruchu, charakterizuje základní pojmy, které do problematiky spadají. Dále je vymezen marketing destinace a poslední část se zabývá pivní turistikou v České republice. Čtvrtá kapitola představuje firmu Plzeňský Prazdroj, a.s., zmiňuje okolnosti fúze mezi pivovary v Plzni, Velkých Popovicích a Nošovicích a charakterizuje, jak v současné době probíhají …viacAbstract:
Theoretical part defines tourism generally, it describes basic terms and it characterizes destination marketing. Third part is about beer tourism. Following chapter introduces company Plzeňský Prazdroj, a.s. and it mentiones corporate mergers of breweries in Pilsen, Velké Popovice and Nošovice. It recounts tours in these three breweries. Situation analysis is divided into two parts. Analysis of external …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20953
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedúci: Jana Valentová
- Oponent: Ludmila Navrátilová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20953
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Význam podniku Plzeňský Prazdroj pro cestovní ruch
Klára Winkelhöferová -
Vliv Plzeňského Prazdroje na cestovní ruch Plzeňského kraje
Jana Kodešová -
Dark tourism v České republice a jeho potenciál se zaměřením na disaster tourism
Kateřina Čejková -
Global Tourism Trends and their Impact on International Tourism in Vietnam
Thuy Quynh Khuc -
Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand
Nunthanut Kewsuwan -
Medical tourism ako súčasť produktovej ponuky v cestovnom ruchu
Patrik Vargovčák -
Smart tourism - rozvojové priority destinací cestovního ruchu
Eva Karpíšková -
Factors affecting tourism in Pakistan - tourism potential and strategies for development as an industry in Pakistan
Feraz Amir