Deskové hry a hlavolamy jako motivace ve výuce algoritmizace a programování – Pavel Tvrzník
Pavel Tvrzník
Diplomová práce
Deskové hry a hlavolamy jako motivace ve výuce algoritmizace a programování
Board Games and Puzzles as Motivation in Algorithmization and Programming Education
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na deskové hry a hlavolamy a jejich využití k motivaci žáků při výuce algoritmizace a programování. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V rámci teoretické části je nejprve stručně popsána současná situace v oblasti výuky programování na českých školách. Poté je představen dětský programovací jazyk Scratch. Dále je nahlédnuto do historie významných …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on board games and puzzles and their use in motivating students during algorithmization and programming education. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. In the theoretical part, current state of programming education at Czech schools is briefly described. Then children’s programming language called Scratch is introduced. After that, it continues …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6151
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2020
- Vedoucí: PhDr. Michal Musílek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Voborník, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 2. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - informatika, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Algoritmizace a programování ve výuce informatiky na 1. stupni ZŠ
Hana GORGOLOVÁ -
Výuka algoritmizace na 1. stupni základní školy
Tomáš ODSTRČIL -
Diferenciované učební úlohy pro výuku informatiky
Radim HECZKO -
Využití robota Sphero SPRK+ při výuce algoritmizace a programování
Martin KOSTKA -
Vybrané příklady k výuce nové informatiky na základních školách
Zdeněk Vrbík -
Implementace prototypu deskové hry Souboj živlů
Dmytro Holubyev
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
18. 2. 2020
18. 2. 2020