Nikola Poláchová

Diplomová práce

Analýza řízení značky Le Chaton na českém trhu

Analysis of brand strategic direction of Le Chaton on the Czech market
Anotace:
Diplomová práce pojednává o strategickém řízení značky, přesněji o jejím strategickém plánování v rámci prémiového segmentu trhu s módními produkty, specificky trhu se spodním prádlem v České republice. Uvažovanou značkou je značka prodejce, jsou proto analyzovány i značky výrobců produktů, které prodejce nabízí. Nosnou částí práce je strategická analýza a formulace strategie, tzn. definování cílové …více
Abstract:
The diploma thesis analyzes strategic directions of brands, specifically strategic planning within the premium fashion segment (lingerie) in the Czech Republic. The analyzed brand is a re-seller, product brands are thus investigated as well to provide a concise picture. The main part of the thesis is a strategic analysis followed by the formulation of a strategy, meaning the definition of target groups …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 5. 2015
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Lucie Čámská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57298

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management