Tvorba značky marketingové agentury – Bc. Lukáš Krčil
Bc. Lukáš Krčil
Diplomová práce
Tvorba značky marketingové agentury
The Brandbuilding of a Marketing Agency
Anotace:
Tato diplomová se zabývá strategickým plánováním budování značky v segmentu marketingových agentur. V teoretické části jsou formulovány jednotlivé přístupy k tvorbě a definici značky z pohledu různých autorů. Cílem práce je vytvořit strategický plán a vymezit značku Digital Brain oproti konkurenci na trhu a také logicky rozčlenit její portfolio. Pro tyto účely autor porovnává konkurenci pomocí komparativní …víceAbstract:
This master thesis is engaged in strategic planning of the brand building in the segment of marketing agencies. In the theoretical part are formulated different approaches to the creation and definition of the brand from the perspective of different authors. The aim of this master thesis is to create a strategic plan and do a delineation between Digital Brain's brand and competitors in the market and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krčil, Lukáš. Tvorba značky marketingové agentury. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh Customer Value pre start-up
Bandurčinová Bandurčinová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová