Bc. Lukáš Krčil

Diplomová práce

Tvorba značky marketingové agentury

The Brandbuilding of a Marketing Agency
Anotace:
Tato diplomová se zabývá strategickým plánováním budování značky v segmentu marketingových agentur. V teoretické části jsou formulovány jednotlivé přístupy k tvorbě a definici značky z pohledu různých autorů. Cílem práce je vytvořit strategický plán a vymezit značku Digital Brain oproti konkurenci na trhu a také logicky rozčlenit její portfolio. Pro tyto účely autor porovnává konkurenci pomocí komparativní …více
Abstract:
This master thesis is engaged in strategic planning of the brand building in the segment of marketing agencies. In the theoretical part are formulated different approaches to the creation and definition of the brand from the perspective of different authors. The aim of this master thesis is to create a strategic plan and do a delineation between Digital Brain's brand and competitors in the market and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krčil, Lukáš. Tvorba značky marketingové agentury. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce