Kristýna Crkvová

Bachelor's thesis

Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)

Modern marketing communication tools (evaluation the effectiveness of selected tools)
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace její komunikační nástroje ve vybrané společnosti. V teoretické části budou popsány základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix, marketingová komunikace a nástroje marketingové komunikace. V praktické části bude charakterizována vybraná společnost, konkrétně MONETA Money Bank, a.s., dále bude provedena analýza marketingové komunikace ve zmiňované …more
Abstract:
The main topic of the bachelor thesis is marketing communication and its communication tools in a selected company. The theoretical part will describe the basic concepts such as marketing, marketing mix, marketing communication and marketing communication tools. The practical part will characterize the selected company, particular in MONETA Money Bank, a.s., afterwards will also analyze the marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 8. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 9. 2020
  • Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Reader: Ing. Helena Cetlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

The College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management