Analýza marketingových komunikací společnosti KR Real, s.r.o. – Karolína Kalovská
Karolína Kalovská
Bachelor's thesis
Analýza marketingových komunikací společnosti KR Real, s.r.o.
Analysis Of Marketing Communications Of Company KR Real, s.r.o.
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových komunikací společnosti KR Real, s.r.o. působící v potravinářském průmyslu. V teoretické části bakalářské práce jsou zpracovány poznatky týkající se marketingových komunikací, které jsou podkladem pro část praktickou. Cílem praktické části je analýza současného stavu marketingových komunikací ve společnosti a s tím spojené zhodnocení výsledků …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communications of the company KR Real, s.r.o., which operates in the food industry. In the theoretical part of the bachelor thesis there is processed knowledge related to marketing communications, which are the basis for the practical part. The aim of the practical part is the analysis of the current state of marketing communications in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kalovská, Karolína. Analýza marketingových komunikací společnosti KR Real, s.r.o.. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová