Bc. Martin Soldán

Bakalářská práce

Podpora prodeje na internetu

Sales promotion on the Internet
Anotace:
Tato práce se zabývá nástroji podpory prodeje na internetu a možnostmi jejich využití. Práce se skládá ze dvou částí. V první, teoretické části, jsou definovány nejpoužívanější nástroje podpory prodeje na internetu, které současná doba nabízí. V druhé, praktické části, jsou vybrány některé z nich a je provedena analýza jejich využívání u dvou vybraných e-shopů, které se věnují stejnému oboru.
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with contemporary instruments of internet sales promotion and its practical use. The thesis is divided into two main parts. The first theoretical part defines the most used internet sales promotion instruments. The second practical part chooses some of them and describes their use in two selected online shops of the same sales interest.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace