Marketingová komunikace vybrané značky na vybraném trhu v porovnání s konkurencí – František Bielik
František Bielik
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané značky na vybraném trhu v porovnání s konkurencí
Marketing communication of selected brand on selected market and its comparison with competition
Abstract:
Práce se dělí na dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části bakalářské práce jsou definovány termíny jako jsou marketingová komunikace, marketingový mix, nebo komunikační mix. Praktická část se věnuje krátkému představení značky Pepsi a následné analýze její marketingové komunikace na českém trhu. Dále následuje představení a analýza marketingové komunikace vybraných konkurenčních …moreAbstract:
This work consists of theoretical and practical part. The theoretical part defines terms such as marketing communication, marketing mix or communication mix. The practical part is devoted to a brief introduction of the Pepsi brand and the subsequent analysis of its marketing communication on the Czech market. Then follows the introduction and analysis of marketing communication of selected competing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2022
- Supervisor: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Reader: Eva Jaderná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BIELIK, František. \textit{Marketingová komunikace vybrané značky na vybraném trhu v~porovnání s~konkurencí}. Online. Bachelor's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/8vnhic/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights