Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích – Ing. Marcela TALAŠOVÁ
Ing. Marcela TALAŠOVÁ
Diplomová práce
Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích
Marketing strategic plan of development organization Charity Holy family in Luhacovice
Anotace:
Tématem diplomové práce je Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích. Teoretická část vychází z aktuální literatury, popisuje neziskové organizace a jejich úlohu v ekonomice, charakterizuje charitativní organizace. Dále se zabývá specifikací marketingu v neziskovém sektoru, významem plánování a postupem při sestavování marketingového strategického plánu. Základem …víceAbstract:
The topic of diploma thesis is a marketing strategic plan of development organization Charity Holy Family in Luhačovice. The theoretical part is based on current literature, describes the non-profit organizations and their role in the economy, characterizes a charitable organization. It follows from the specification of marketing in the non-profit sector, the importance of planning and procedure in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
11577
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TALAŠOVÁ, Marcela. \textit{Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/8vsweo/.
Jak správně citovat práci
TALAŠOVÁ, Marcela. Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing v neziskové organizaci
Yelizaveta Makeyeva -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová