Ing. Marcela TALAŠOVÁ

Diplomová práce

Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích

Marketing strategic plan of development organization Charity Holy family in Luhacovice
Anotace:
Tématem diplomové práce je Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích. Teoretická část vychází z aktuální literatury, popisuje neziskové organizace a jejich úlohu v ekonomice, charakterizuje charitativní organizace. Dále se zabývá specifikací marketingu v neziskovém sektoru, významem plánování a postupem při sestavování marketingového strategického plánu. Základem …více
Abstract:
The topic of diploma thesis is a marketing strategic plan of development organization Charity Holy Family in Luhačovice. The theoretical part is based on current literature, describes the non-profit organizations and their role in the economy, characterizes a charitable organization. It follows from the specification of marketing in the non-profit sector, the importance of planning and procedure in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor: 11577

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
  • Vedoucí: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TALAŠOVÁ, Marcela. Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing