Bc. Petr Miklík

Diplomová práce

Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky

The Marketing and Promotion of Discount Portals with Promotion Leaflets
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky je návrh komunikační strategie. Teoretická část se zabývá vytyčením odvětví on-line busi-nessu a možnými způsoby propagace na internetu. Analytická část práce blíže specifikuje a porovnává jednotlivé druhy slevových portálů a jejich způsoby komunikace. Kvantitativním dotazníkovým šetřením zjišťuje názory uživatelů …více
Abstract:
The aim of this thesis on topic of The Marketing and Promotin of Discount Portals with Promotion Leaflets is suggestion of communication strategy. The theoretical part is about defining branches of online business and possible ways of promotion on the internet. The analytical part specify and compare every kind of discount portals and their ways of com-munication. By method of quantitative questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Miklík, Petr. Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace