Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky – Bc. Petr Miklík
Bc. Petr Miklík
Master's thesis
Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky
The Marketing and Promotion of Discount Portals with Promotion Leaflets
Abstract:
Cílem diplomové práce na téma Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky je návrh komunikační strategie. Teoretická část se zabývá vytyčením odvětví on-line busi-nessu a možnými způsoby propagace na internetu. Analytická část práce blíže specifikuje a porovnává jednotlivé druhy slevových portálů a jejich způsoby komunikace. Kvantitativním dotazníkovým šetřením zjišťuje názory uživatelů …moreAbstract:
The aim of this thesis on topic of The Marketing and Promotin of Discount Portals with Promotion Leaflets is suggestion of communication strategy. The theoretical part is about defining branches of online business and possible ways of promotion on the internet. The analytical part specify and compare every kind of discount portals and their ways of com-munication. By method of quantitative questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKLÍK, Petr. \textit{Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/8vts9c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Miklík, Petr. Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
Využití Google Analytics v on-line marketingu
Kateřina Čapková -
On-line marketing pro zprostředkování služeb
Dominik Placr -
Měření on-line marketingových kampaní
Tereza Zloská -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
On-line marketing so zameraním na kampane prostredníctvom Google
Katarína Bokaová -
On-line marketing a jeho nasazení ve vybrané firmě
Radim Skalický