Vojtěch Vejlupek
Bachelor's thesis
Brand identity
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na proces tvorby a budování značky s důrazem na vizuální identitu. Práce obsahuje úvod do základních pojmů v oblasti budování značky a popis procesu tvorby a budování značky. Dále se práce věnuje vizuální identitě značky a společnosti, vysvětluje základní grafické vizuální prvky a v praktické části nabízí případovou studii návrhu grafického konceptu vizuální identity …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the process of creating and building a brand with an emphasis on visual identity. The thesis includes an introduction to the basic concepts of branding and a description of the branding process. Furthermore, the thesis discusses the visual identity of the brand and the company, explains the basic graphic visual elements and in the practical part offers a case study of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vejlupek, Vojtěch. Brand identity. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Applied Informatics / Multimedia in Company Operations
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Vizuální marketingová komunikace v obchodní činnosti
Štěpánka Dujková -
Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení
Jana Šobotníková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Návrh online marketingové komunikace pro minipivovar
Adéla Zachová -
Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu
Alexandra Kakushina -
Návrh marketingové komunikace sportovního centra
Hana Kučerová -
Jednotný vizuální styl firemní grafiky
Jana Fojtková