Proces tranzice do nového prostředí u dětí ve věku od 1 do 3 let – Bc. Martina Modráková, DiS.
Bc. Martina Modráková, DiS.
Master's thesis
Proces tranzice do nového prostředí u dětí ve věku od 1 do 3 let
The process of transition to a new environment at children aged from 1 to 3 years
Anotácia:
Diplomová práce nabízí vhled do problematiky procesu tranzice u dětí od 1 do 3 let, přecházející z rodinného prostředí do prostředí dětské skupiny. Cílem práce je popsat, jakým způsobem děti batolecího věku zvládají tranzice a jaké faktory je při přestupech ovlivňují. Pro splnění cíle práce je zvolena kombinace dvou metod kvalitativního výzkumu, konkrétně zúčastněného pozorování v dětských skupinách …viacAbstract:
The diploma thesis offers an insight into the process of transition in children from age 1 to 3 years. They move from the family environment to the environment of a chil-dren´s group. The aim of the thesis is to describe how toddler children manage transitions and what factors influence them during transitions. In order to achieve the aim of the the-sis, I have chosen a combination of two qualitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mpsts/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
- Vedúci: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Pedagogy / Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Dětská skupina s Montessori prvky a její vliv na jedince s projevy poruchy autistického spektra
Markéta ČAGÁNKOVÁ -
Pohybová aktivita dětí ve státní mateřské škole, v mateřské škole s alternativním zaměřením a v dětské skupině s prvky Montessori
Marie Menšíková -
Hodnocení dopadů politik zaměřených na rodiny s dětmi. Příklad dovozu politiky přídavku na dítě.
Jana Hirnerová -
Dítě – plnohodnotný divák: Inscenační tvorba Divadla Polárka pro děti od narození do pěti let
Petra Antlová -
Jak vzniká dítě aneb cesty k hereckému ztvárnění postavy dítěte
Anna Hřebíčková -
Dítě není věc. Filosoficko-právní analýza ochrany práv dětí v ČR
Pavla Toulová -
Potřeby dítěte jako východisko péče o dítě v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc
Markéta Tichá -
Dítě jako zvlášť zranitelná oběť
Dita Steinbauerová