Ing. Nijat Alizada, BA

Master's thesis

Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond

Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Abstract:
Cílem práce je prozkoumat vztah mezi SEO a online retargetingem a jejich vliv na nákupní záměr a vnímání otázek ochrany soukromí a také zhodnocení toho, jak reklama na sociálních sítích, zejména vystavení opakovaným marketingovým sdělením online, ovlivňuje nákupní chování v internetovém obchodě. ve střední Evropě, konkrétně v Maďarsku. Studie zvolila smíšenou metodu vzorkování. Primární data byla shromážděna …more
Abstract:
The aim of the thesis is to investigate the relation between SEO and online retargeting and their impact on purchase intent and perception of privacy issues as well as the evaluation of how social media advertising, namely exposure to recurrent marketing messages online, influences online shop purchase behavior in Central Europe, specifically in Hungary.The study adopted a mixed sampling method. The …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
  • Reader: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta