Rolle der persönlichen Lernstrategien im Lernen und Erwerb der Fremdsprache Deutsch / Role osobních strategií v učení se němčině – Veronika BAŘINKOVÁ
Veronika BAŘINKOVÁ
Master's thesis
Rolle der persönlichen Lernstrategien im Lernen und Erwerb der Fremdsprache Deutsch / Role osobních strategií v učení se němčině
The Role of Personal Strategies in Learning German
Abstract:
The objective of the research was focused on finding out the use of didactic strategies in learning German by two selected students of secondary school. This thesis consists of two parts ? theoretical and practical. The theoretical part analyzes terms ?learning? and ?style? related to the theme. Furthermore, the attention is also paid to particular learning strategies, alternative methods and evaluation …moreAbstract:
Cílem předložené práce bylo zjistit, jaké učební strategie vybrané žákyně střední školy při učení se němčině využívají. Tato práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou rozpracovány pojmy ?učení? a ?styl?, které s tématem souvisí. Pozornost je věnována i konkrétním učebním strategiím, alternativním metodám a evaluaci. Praktická část navazuje na teorii ve empirickém výzkumu …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Accessible from:: 18. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PhDr. Pavla Zajícová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAŘINKOVÁ, Veronika. \textit{Rolle der persönlichen Lernstrategien im Lernen und Erwerb der Fremdsprache Deutsch / Role osobních strategií v učení se němčině}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Arts. 2012. Available from: https://theses.cz/id/8wtd4a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAŘINKOVÁ, Veronika. Rolle der persönlichen Lernstrategien im Lernen und Erwerb der Fremdsprache Deutsch / Role osobních strategií v učení se němčině. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Translation and Interpreting / German for Translation
Theses on a related topic
-
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Chyba jako součást výchovně-vzdělávacího procesu při osvojování anglického jazyka na prvním stupni základní školy.
Tereza JABŮRKOVÁ -
Vyučovací styl učitele versus učební styl učení žáka
Luboš BOČEK -
Výchovný styl a autonomní motivace k učení u žáků 2. stupně základní školy
Alžběta Gilíková -
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková -
Zdravý životní styl studentů Středních škol s důrazem na stravování
Pavlína Hoffmannová -
Zdravý životní styl žáků středních škol
Alena Vacová