Bc. Eva Kulhanová

Diplomová práce

CSR a její vliv na rozhodování zákazníků

CSR and its impact on customer decision
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je CSR a její vliv na rozhodování zákazníků. Společenská odpovědnost vlastně nemá žádné konkrétní vymezující hranice a je založena na dobrovolnosti. Koncept CSR apeluje na změnu orientace firem z krátkodobých cílů na dlouhodobé, z maximálního na optimální zisk. CSR se zabývá mnoha oblastmi, zabývala jsem se oblastí týkající se rozhodování zákazníků. Nejde jen o rozhodování …více
Abstract:
The topic of my thesis is CSR and its influence on the decisions of customers. Social responsibility does not actually define the specific boundaries and is based on a voluntary basis. CSR concept calls for the reorientation of firms from short-term targets, from the maximum to optimal profit. CSR covers many areas, I researched the areas of decision-making of customers. It is not just about decision …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lenka Sedláčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace