Alena Stočková
Diplomová práce
Vnímání emocí v reklamě
Perception of Emotions in the Commercials
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou emocionální apelů v televizní reklamě. Je zkoumáno pět emocionálních apelů a to strach, humor, erotika, vřelost a hudba. V teoretické části jsou uvedeny charakteristiky emocí, jejich využití v reklamě a teoretický popis jednotlivých apelů. V další části práce jsou charakterizovány nástroje pro měření emocí. Dále je proveden výzkum zaměřený na emocionální apely v televizní …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of emotional appeals in television advertising. It examines five emotional appeals in fear, humor, sex, warmth and music. The theoretical part describes characteristics of emotions, their use in advertising and theoretical description of the individual appeals. As next there is a survey which was made to concentrate on emotional appeals in television advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113733
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Ondrej Gažík
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Qualitative research of attachment relationships in homoparental families
Jiří Ammer -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Neuromarketing: emocionální apely v reklamách v odvětví cestovního ruchu
Simona Krejčová -
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Anežka Karvanová